مسابقات پيشكسوتان تنيس روي ميز استان لرستان
سايت هیات پینگ پنگ بروجردwww.ppborujerd.Com
اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز بروجرد و ايران
آخرين مطالب سايت

راکت بدستان بروجردی تمام مقامهای رده سنی پیشکسوتان تنیس روی میز استان را كسب کردند

مسابقات قهرمانی پیشکسوتان تنیس روی میز استان لرستان در سه رده سنی در روز جمعه مورخ ۲۱/۷/۹۱ در سالن پینگ پنگ زنده ياد كاروان بروجرد با حضور ورزشكاران شهرستانهای بروجرد، خرم آباد،دورود،الیگودرز،نور آباد و دلفان برگزار شد، که در پایان در کلیه رده ها تیم بروجرد مقامهای برتر را کسب کردند و به عنوان تیم منتخب استان در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان که در مشهد مقدس برگزار می شود اعزام می گردند.

 

این مسابقات یک میهمان بسیار ویژه داشت،آقای افشین نوروزی که از قهرمانان و نام آوران پر آوازه تنیس روی میز کشور است و یکی از المپیکیهای پینگ پنگ ایران است با حضور خود در سالن مسابقات برای تماشا جلوه ویژه و اعتبار خاصی به این بازیها داده بود.

رده سنی ۴۰ تا ۵۰ سال:

 نفر اول: محمد نادریان ( بروجرد)

 نفر دوم: بابک فتاحی (بروجرد)

 نفر سوم: با بک صناعی (بروجرد)

 رده سنی ۵۰ تا ۶۰:

 نفر اول: محمد ناصر قاسمی (بروجرد)

 نفر دوم: محسن سعیدزاده (بروجرد)

 نفر سوم: سید محمود موسوی (بروجرد)

 رده سنی ۶۰ تا ۷۰:

 نفر اول: هوشنگ فلاح کردی (بروجرد)

 نفر: دوم: عزت ا… ترکاشوند (بروجرد)

 سرداوری این مسابقات بر عهده مهدی صدیق بود.


نظرات شما عزیزان:

جومینا
ساعت19:18---2 آبان 1391
کلاس های آموزش طراحی قالب بروجرد


(شهر بروجرد)

مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد



بُروجـِرد از شهرهای قدیمی در غرب ایران و در پهنه کوهستان های سر به فلک کشیده زاگرس و در میانه دشت زیبای سیلاخور واقع شده است.
این شهرستان با دارا بودن حدود 20 دانشگاه و مرکز آموزش عالی و جمعیتی حدود 400 هزار نفر یکی از منحصر به فرد ترین شهرهای کشور است. این شهرستان زادگاه مردمانی چون لوریس چکناواریان (موسیقیدان شهیر)، حضرت آیت الله العظمی بروجــردی (مرجع تقلید شیعیان جهان و نیز فرزانگانی چون مرحوم شهیدی، زرین کوب، مهرداد اوستا و شهدای بزرگی همچون شهید بروجــردی، شهید صارمی (خبرنگار) می باشد و به سهم خود نقش ارزنده ای در بالندگی علمی ایران داشته و دارد.
دانشگاه آزاد اسلامی بروجــرد دومین مرکز آموزش عالی احداث شده در لرستان و نخستین و بزرگترین دانشگاه این استان و دومین واحد از نظر بزرگی و تعدد رشته های آموزشی در منطقه پنج پس از واحد اراک می باشد. این شهرستان دارای سه مرکز دانشگاه آزاد می باشد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجــرد، واحد علوم و تحقیقات بروجــرد و نیز مرکز اشترینان می باشد.


مرکز آموزش گروه طراحان وب جومینا با همکاری این دانشگاه در تاریخ 11 ، 12 و 13 آبان ماه اقدام برگزاری کلاس های طراحی قالب در سطوح مقدماتی و پیشرفته نموده است لازم به ذکر است شرکت در این کلاس ها نیاز به هیچ گونه دانش فنی نداشته و تمامی مطالب از پایه عنوان خواهد شد . 12 دوره آموزش مستمر و شرکت بیش از 450 نفر از طراحان وب کشور سند زرینی است که گروه جومینا از برگزاری این کلاس ها بر خود میبالد . بسیاری از شرکت کنندگان و دانش آموختگان این گروه یا خود اقدام به تاسیس شرکت های طراحی وب سایت نموده اند و یا در شرکت های معروف و بعضا بزرگ مشغول کار میباشند .

همچنین در پایان دوره گواهی رسمی شرکت در دوره از طرف دانشگاه به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار سايت:

بازدید امروز : 4
بازدید کل : 72171
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1